fredag 31. juli 2009

Kjøkken - før og etter

I vår fikk kjøkkenet vårt en runde med maling. Det var gammelt og slitt, og jeg hadde egentlig mest lyst på nytt. Men tenkte at med litt maling, så kunne jeg leve med det en stund til...

FØR:
Dette var utgangspunktet. Kjøkkenet malte vi gult da vi flyttet inn i 2001. Syns det ble lyst og fint, og var fornøyd den gangen. Men tidene forandrer seg ;)
NÅ:
Sånn ble det! Vegger og skap ble malt i lys antikk og benkeplatene ble malt mørke brune (og ja de tåler bruk faktisk, var litt spent på det...). Dørknotter (IKEA), fliser, tekst (panduro), veghylle(bohus) og klokke(jysk) er ny, ellers har jeg ikke kjøpt noe nytt (flink jente!). Har funnet frem ting jeg hadde på lur, og latt de kommet til sin rett.

Og resultatet - jeg er kjempe fornøyd!! Og ønsker meg faktisk ikke nytt kjøkken lenger - har jo fått nytt! Nå har jeg et kjøkken som bare jeg har - sånt liker jeg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar